Szaszłyki z kurczaka i indyka

08:00

W środku zimy także można zjeść pysznego szaszłyka, ja zdecydowałam się na dwa rodzaje drobiu: kurczaka i indyka.

Potrzebujemy:
  • 0,5 kg piersi z kurczaka i indyka
  • 2 duże papryki
  • 0,5 kg pieczarek
  • 2 duże cebule
  • oliwa z oliwek/olej
  • natka pietruszki
  • majeranek
  • oregano
  • chili/pieprz cayenne
  • papryka słodka
  • pieprz i sól
  • patyczki do szaszłyków
Mięsko myjemy i kroimy w nie tak drobną kostkę, następnie układamy w osobnych miskach i przyprawiamy.



Mięso lekko podsmażamy na patelni.
Warzywa myjemy, kroimy i umieszczamy w osobnych miskach.


I zabieramy się za nakłuwanie ;)
Ja robiłam to w następującej kolejności:
mięso
papryka
pieczarka
cebula
itd.



Układam wszystko na blasze wyłożonej papierem do pieczenia, skraplam oliwą i posypuję niewielką ilością natki pietruszki.

Piekę w piekarniku przez około 30-35 min w temp. 200 stopni

Podaję z sosem czosnkowym - przepis ---> klik




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Zastanawiałam się jaką kompozycje użyć do szaszłyków. Podana przez Ciebie propozycja jest idealnym doborem smaków. I wszystko jest w miarę proste do zrobienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Przepisy kulinarne