23 fakty o mnie!

14:02

Blog prowadzę już ponad 1,5 roku i właśnie z tej okazji chciałabym abyście mnie troszkę bardziej poznali, stąd też ten dość nietypowy post :)

Jeżeli macie kilka minut wolnego czasu i chcielibyście je spędzić ze mną to zapraszam do lektury :)

1. Dlaczego 23 fakty o mnie? 23 - to moja ulubiona/szczęśliwa liczba: urodziłam się 23-go dnia miesiąca oraz 23 to numer mojego domu rodzinnego :)

2. Uwielbiam koty - sama posiadam jednego:



3. Kiedy się czymś denerwuje, martwię lub jestem w stresowej sytuacji mam okropny nawyk obgryzania paznokci :(

4. Co roku jeżdżę na takie festiwale jak Jarocin Festiwal oraz Woodstock.




5. Mam 12 lat starszą siostrę, z którą mam cudowny kontakt i nie zamieniłabym jej na nikogo innego :)



6. Mam więcej przyjaciół płci męskiej.

7. Posiadam tatuaże.

8. Uwielbiam grać w gry planszowe.

9. Moje ulubione danie to: typowy polski niedzielny obiad. Mmmmniam!

10. Nie posiadam słuchu muzycznego - słoń nadepnął mi na ucho ;)

11. Mam naturalnie bardzo kręcone włosy.

12. Lubię sprzątać, nie przeszkadzają mi takie domowe obowiązki jak: prasowanie, zmywanie naczyń czy odkurzanie. 

13. Większość ubrań w mojej szafie jest koloru czarnego.

14. Nie ma dnia, żebym nie zadzwoniła do mojej mamy bądź ona do mnie, pomimo iż mieszkamy w tym samym mieście i widzimy się bardzo często. 

15. Jeżeli ktoś z moich najbliższych/rodziny/przyjaciół potrzebuje pomocy/wsparcia to stanę na głowie aby im pomóc :)

16. Od 5 lat jestem szczęśliwie zakochana:)



17. Lubię truskawki ale tylko w czystej postaci, produkty z przetworzonej truskawki już nie smakują tak dobrze :(

18. Jestem osobą towarzyską i uwielbiam spotkania z przyjaciółmi. 

19. Nie lubię i boję się oglądać horrory :(

20. Umiem zrobić rurkę z języka, podnieść jedną brew ale nie umiem ruszać uszami :)

21. Nie lubię cynamonu.

22. Kocham serial "PRZYJACIELE", niektóre sceny znam na pamięć.


23. Jestem blondynką, mam niebieskie oczy i mam 25 lat :)

Mam nadzieje, że miło spędziliście ze mną tą chwilę i troszkę bardziej mnie poznaliście :)


You Might Also Like

0 komentarze

Przepisy kulinarne